22 Mei 2011

Masa untuk melepak di dapur Tinta Semalam

Saya masih lagi berada dalam mood memasak. Hati happy walaupun en. tunang jauh di Pahang . Hari ini adalah hari ulang tahun kelahirannya. Saya tidak diizinkan menyambut hari ulang tahun tunang saya agaknya. Maka hari ini akan berlalu begitu sahaja. :-( ....Redha je la segala ketentuan. Tapi saya masih lagi happy, maka untuk tengahari ini saya menghabiskan masa di dapur lagi. Dan hari ini saya sangat teringin makan sotong. hehehe.....Juadah yang agak bercampur aduk.....

  1. Nasi Hujan Panas - malang tul sebab terlebih kaler hijau. sepatutnya ade kaler merah....tapi kaler merah takde, saya tibai kaler yang ade je la..... ahaks.
  2. Sambal Sotong - akhirnya dapat jugak saya makan sotong hari ni. Yummm..yummm....
  3. Kerabu Epal Hijau - first time saya cuba....best sangat sedap tau! Makan begitu saja pun enak lohhhh....:-)

 Herm......petang ni nak masak apa pulak yea.......tunggggguuuuuuuuuuuu......

Tiada ulasan: