31 Mei 2011

Episod sebuah cerita

Episod sebuah cerita. Banyak episod ni dalam post kali ni. Sebab ketiadaan mood untuk membuat entri saat peristiwa yang berlaku. Malam ni saya himpunkan cerita-cerita saya yang berlaku 2 hari ni.
Bermula ahad. Saya berkejaran semampunya memenuhi 2 jemputan. Dua je....tapi satu di Klang,Selangor dan satu di Kota, Negeri Sembilan. Saya ke Kota dulu....sebab dah janji dengan kawan nak jumpa di tol Pedas.
Asal niatnya selepas kenduri kawan saya ni, saya nak bergegas balik ke Klang pula bagi memenuhi jemputan pukul 5 petang, anak sepupu saya nak bertunang pula. Tapi tersinggah pula ke rumah sorang kawan di Pedas.....borak punya borak, opssss menghampiri Asar! For sure tak sempat la nak tiba tepat pada waktu yang sepatutnya ke Klang kan?  Dan saya sampai di rumah sepupu saya tu jam 6.30 petang. Saya lepaklah dengan semua sepupu2 saya di rumahnya hingga maghrib. Sebelum balik tu dah tentunya saya memastikan perut sudah penuh di isi.....Hehehehe.
(sorry la blur gambar ni..coz, time ni saya tgh lapar kot...hehehe)

Malamnya saya tenggelam hanyut. Hahaha mengantuk giler tambah penat.....mentor pun x tertengok! Whuaa...
Isnin, Sekolah!!!!!! errrkkkkkk sekolah? Yelaaahhhh sekolah ....jam 10pagi dah ada di sekolah......aktiviti mengisi markah peperiksaan yang baru lepas. S/U peperiksaan mahu markah segera coz data perlu dihantar ke PPD 14 Jun.....So seminggu ni cikgu2 sekolah saya bertungkus lumus menanda dan mengisi markah.Isi markah sekejap je. Lepas tu saya membantu pula kawan2 saya mengecat bilik disiplin. Kenalah bantu sebab lepas ni deme juga akan bantu saya 'menyiapkan' bilik galeri saya......heheheh. Semua pun cikgu2 pompuan wokeh! Nak harapkan cikgu2 laki? Hampeh.......macam tak ikhlas je nak nolong......lesap selepas  sejam. Esok ntahlah datang tolong ke tak......Saya sangat kecewa dengan sikap diaorang sebenarnya! Sudahnya cikgu2 pompuan le sambung mengecat sampai kul 1.30 petang.Memula macam malas nak masak, ingat nak makan kedai je, tapi tetiba teringin plak nak makan ikan siakap. So cincai jer la saya masak ini.
Makan-makan sambil layan citer Indonesia - Lagenda Joko ke Negeri Awan. Ahaksssss......!!! Pastu time petang-petang sikit try buat ini pulak......macam jadi tak jadi je saya rasa. Ahhhhh belasah je la..... makan sendiri je pun. Hehehehehe




Yeaaahhh.....layan makan sambil menonton cerita KONGSI - LU LANGSI LU MATI. Best gak citer ni lawak!!!!

Okay itu saja episod cerita kali ini. Tatatata





Tiada ulasan: