08 Mei 2011

Rehat..

Berbangganya rasa apabila malam tadi dapat menyiapkan 40 batang bunga telur. Huhahuhahuha....kertas soalan jugak yang tak siap-siap lagi ni. Haih. Namun niat dan semangat tu ada. Esok wajib hantar!! Namun apakan daya, selain perancangan menyiapkan kertas soalan, saya juga beragenda untuk keluar atas suatu urusan. Malangnya.....muka saya panas....hidung tersumbat, dan batuk saya semakin menjadi-jadi la pula. Kepala pun ada pening juga. Saya...kalau kepala sudah berat...memang surrender la jawabnya. Arrgghhhh....

Apatah pula lagi kunci rumah saya ntah di mana saya letak? Saya sudah terkunci dalam rumah coz housemate saya sudah keluar bershopping di Masjid India bersama rakan dia pagi tadi dan telah mengunci pintu utama keluar masuk menggunakan kunci dia. (Hehehe walaupun sebenarnya boleh aja nak keluar guna pintu lain-rumah saya ada 4 pintu ok....saja buat buat alasan malas nak keluar rumah je ni...huhahuha)...

Saya rasa saya perlu berehat sekarang....x larat rasanya batuk dan bersin sudah berkali-kali. Adios!!  Mungkin lewat petang nanti saya paksa diri saya untuk keluar berurusan.

Tiada ulasan: