cari id yes guru sktp

12 Mac 2011

Evening Hangout

Jumaat...usai majlis persaraan pk petang sktp dan usai solat Jumaat. Aku keluar. Hee jumpa en. tunang tersayang. Jumaat je la dapat hangout sama-sama. Al-maklumlah en. tunang offday nya hari Jumaat! Huhuuhu x best kan?....weekend kerja. Kalau tiba en tunang shift malam, baru leh kuar hari Sabtu....itupun kalau aku xde ape2 program sekolah hari Sabtu leee....Semalam gi layan citer ni....

 

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA
SENARAI PELAKON
Stephen Rahman Hudges : Merong Mahawangsa
Jing Lu: Meng Li Hua (Chinese Princess)
Gavin Rees StenHouse : Marcus (Roman Prince)
Craig Robert Fong : Admiral Liu Yun (Chinese Admiral)
Eric Karl Henrik Norman : Lycius (Roman Admiral)
Keith Chong : Chinese Emperor
Deborah Henry : Yesoddhra
W. Hanafi Su : Taji
Dato’ Rahim Razali : Kesum
Khir Rahman : Kamawas
Ummi Nazeera : Embok
Nell Ng : Ying Ying
Jehan Miskin : Embi (Malay Warrior)
Umi Aida : Lang (Mak Merong Mahawangsa)
Kuswadinata : Phra Ong
Mano Maniam : Goan 1
Ravi Sunderlingam : Sunder (Goan Warrior)

Hebat2 kan para pelakon yang terlibat....Great Job guys! Memang best lah.

Aku suka suka suka......best citer nie.  Dasat en yusry mengarah! Tak rugi tak menyesal g tengok. Aku bagi bintang penuh la beb. Dah macam tengok filem holywood je rasa.Pasni tunggu CD filem nie plak. Nak buat koleksi CD kategori sejarah negara. Citer Leftenan Adnan puas dah aku  tengok. Suka sangat kalau citer2 sejarah ( tak kira la mitos ker tak ) kalau di filemkan. Errkkk terima kasih pada en. tunang sebab bawak aku g tengok citer nie. Hehehe aku yang ajak....dia bayor..bley??? Terima kasih sayang ...sebab bayor kan. :-) Tapi ok je...memang dia suka tgk wayang pun. Aku jer kadang2 sampai boring dah masuk panggung. Muahahaha. Sayang kat dia.

Tiada ulasan: