cari id yes guru sktp

17 Mac 2011

Menung pagi


 P/s kepada diri sendiri ~ sila ambil nota ye....

Menung jap. Pagi ini aku bangkit lewat akibat tidur sekitar jam 4 pagi. Belek online photo editing. Hah untuk menghilang rasa boring sebenarnya. Kejap duduk . Kejap berlunjur. Kejap meniarap. Sampai ada ketika sakit tulang belakang meniarap. Hah.....lappy sentiasa on. Sentiasa aktif walaupun internet agak lembab semalam. Malam ok. Layanzzz youtube sesekali. Sekitar 630 terjaga. Ouucchhh pening kepala siut!...x cukup tidur! Jeling hp...wajib ni tiap kali buka mata. Hehehe. Ada satu mesej 4.30 pagi. Ahya baru balik kije la tu......Dan aku sambung tidur balik. Opssss aku cuti2 malaysia ok.....bukan ponteng! Sedar-sedar dah jam 10.30am. Jeling hp....tiada mesej baru, tanda buah hati aku masih enak diulit mimpi.

Bangun duduk menung walaupun TV dah on. Tambah pening lihat keadaan rumah yang (*&%^%$#@!!!
Tak boleh jadi. Hari ni kena settlekan sikit. Dah 2 hari tak terkemas. Duduk apa lagi nk buat?
  • Mark test paper m3 2D
  • Siapkan tulis resit yuran
  • Lengkapkan borang pesanan baju sukan
  • Cari mana disorokkan resit sementara (PENTING)
  • Nak latih budak syair...bila?bila? Selasa nak tanding dah wei....
  • Baju pengantin tak pergi tengok lagi nie.....haih
  • Peta kad kawin tak bagi kat Johan lagi
  • Dokumen semua dah siap ke?
  • Barang nak buat bunga telur pun belum cari
Arrgghhhh....hari ini Khamis sudah. Mac pun dah menghampiri penghujungnya. Malangnya hari ini aku x de mood langsung dan sangat2 M untuk bergerak!  Sangat membosankan. Nak call buah hati kompem baru bangun tido nie.....Jam 4 dia dah masuk keje balik. Waktu aku tidur dia kerja. Waktu aku jaga dia tidur. Sabar je la......

3 ulasan:

eeeda berkata...

boleh tahan jugak... banyaknya benda nak kena selesaikan... buat lah setakat yang termampu..

IMANSHAH berkata...

esok ke ipoh..huhu manyak keleja menanti

~Insan Biasa~ berkata...

eeeda & iman,

yela kan....kerja memang tak pernah selesai....ade saja..lepas satu datang lagi satu....huhuhu