cari id yes guru sktp

05 September 2008

Ujian Bulanan/UPSR

Minggu ni leka sikit .....maklumlah puasa. Padat sikit jadual. Ditambah dengan Ujian Bulanan yang ke-4 untuk murid-murid SKTP. Hari ini hari terakhir diaorang menduduki ujian. Syabas lah untuk murid-murid kelas aku yang kehadirannya penuh. Walaupun letih berpuasa.....letih ker...nampak cergas jer bebudak ni. Tapi...mungkin sebab deme dok dalam bilik ICT ber'aircond'...so sedap jerlah x rasa panas. Lagi pulak tengah hujan jer seminggu ni kan...hujan-hujan pun datang jugak tu...walaupun lewat. Tahniah ya dari cikgu. Kepada yang rumahnya mengalami kerosakan akibat bencana alam yang baru-baru ni, banyak-banyaklah bersabar ye....

Untuk yang akan menghadapi UPSR minggu depan, semoga bebudak tu semua dah ready. Jangan pulak puasa di jadikan alasan tak dapat nak jawab soalan dengan sebaik mungkin. Semoga semuanya berjaya dan dapat mempertingkatkan peratusan kelulusan di sekolah kita. Berusaha dan bertawakkal..okey....Good Luck!

Aku....huhuhuhu tengah sakit gigi ni.....sakit lagi! Ntah bila nak abish tumbuhnya....musykil tullah.....nyut..nyut....perghhhh....kalau kena kurma yang manis tuh ayoyoyoyoyo....ngilu rasanya.Masalah nak bukak mulut pun sakit nih. So memang tak berapa nak bercakap lah aku. Sib baik minggu ujian/UPSR. Takde lah guna suara sangat. Minggu depan pun kelas aku dikecualikan hadir pada hari Isnin dan Rabu kerana UPSR...okeylah tu,leh gak tambah rehat dari bercakap.kuikuikui...boleh juga siapkan buku adab belajar bebudak nih. Markah siap dah.:-)

Tiada ulasan: