cari id yes guru sktp

09 September 2008

Harta terkini




Nie la harta terkini yang wujud kat umah aku....ops bukan aku beli nih...kepala otak aku dah tak nak beli rete dah...cukup dah apa yang ada kat umah aku nu. Nie My dear Ayah yang membelinya....huhuhuuhu cantik memang cantik...tapi mana mau hampar...mana mau letak?

Aduh...my dear Ayah......anakanda tatau mau kata apa lah ayahanda. Rumah sudah penuh karpet lagi tambah dua benda mau letak di mana? Buat sementara ni aku bior jer kat ruang tamu depan, dok lagu tu la berlapis-lapis.

Alasan ayahanda tercinta..."takpe la.....nanti kalau abang ko datang, selesa sikit dia tido..." .
Pergh...untungnya la abang aku tu ada pakcik macam my dear Ayah kan....beli untuk anak sedara dia upenya....anyway, abang aku tu memang selalu dok lepak tido umah aku ni...maklumlah umah aku ni takde orang, so kalau dia tido memang kompem puas,xde sapa nak kacau. Kalau kat umah dia sendiri hahahaha sah-sah di ganggu oleh kanak-kanak ribena yang sedang membesar. Anak-anak abang kakak dia jugaklah. Baru nak tido kang.....budak kecik datang...."uncle...uncle jom pegi kedai....uncle..uncle....".hehehehhe sungguh tak aman.

Kira umah aku ni jadi umah persinggahan dia ler....sambil baring2 tgk cd ..last2 tido. Sampai rosak terbakor vcd aku ...x ganti2 sampai sekarang! Weiiii bila mau ganti la????

p/s : Abang aku ni...awek ade 3....eeeeeaaaiiii. Lelaki!

Tiada ulasan: