09 September 2008

Bz ke....Santai?

Alooo semua, cuba u all perhatikan gambar kat atas ni....macam bz kan? kuikui hehehehe memang tengah bz pun....tgk deko meja cikgu2 pun tau ek....hehheeh kami semua dok bz menanda kertas ujian 4 yang baru habis dijalankan minggu lepas. Masing2 amik peluang keemasan ni untuk menanda semua2 kertas ujian sebelum murid2 kembali ke kelas seperti jadual normal. Almaklum lah gambar ni aku amik time sesi petang, murid tahun 3 je yang bersekolah (Isnin) . Murid-murid tahun 1 & 2 dikecualikan hadir. Selasa giliran tahun 2 pulak hadir.Rabu tahun 3.Khamis tahun 2. Murid-murid tahun 1 dikecualikan hadir minggu UPSR ni....fuhhhh syookkkkk arrrr seme cikgu tahun 1 kan kan kan ...leh la pulun habis-habisan semua kerja2 yang bertimbun tu.

Uiks....itu bz no 1. Bz no 2.....time ni la depe seme pakat promote kuih raya, kerongsang raya, tudung raya.....kuikuikui....menjana pendapatan kecil-kecilan . Aku cam biasa jadi pelanggan je. Dok order kuih 3-4 jenis....xyah nak bersesak2 kat bandar Klang yang dah sedia sesak. Time2 nak raya ni lagila berganda2 sesaknya. Ahhhh malaih aku....so order jek ngan peniaga tanpa lesen yang wujud bermusim kat tuttttttttt.....heheheh sendiri tau la ek! Order jangan tak order....nak buat sendiri masa tak cukup.....di tambah pulak tersalah ijazah dalam pembuatan kuih muih biskut raya.....nih...hehehheeh. Faham kan kan kan.....?

Actually banyak lagi benda aku nak kena siapkan. Sorang diri ni . So untuk tidak meng'crowded' kepala aku...aku beli jek lah.....Janji tetamu datang adalah makanan untuk dijamah. Raya...raya...raya...seronok tapi aku penat lah weiiii.....

Tiada ulasan: