cari id yes guru sktp

09 September 2008

Bintang bintang berkelipan


Kepala aku dok phening memikio kan subjek yang satu ni. Dah kena buat proposal dah....tapi aku masih mencari-cari....tercari-cari....apakah tajuk yang harus aku buat. Macam terlintas nak buat berkaitan mnemonic....tapi macam mana ek...ish...itu satu hal...

Satu lagi hal....aku bercadang nak pilih tajuk yang sesuai untuk form 1 or form 2, form 1 and form 2 sesi petang. Aku ngajar sesi petang..alahai clash plak ngan waktu bertugas aku....nak amik form 4 aku tak berapa nak yakin. Pusing...phening kepalo den. Tapi itu takpa akan di uruskan tahun depan. La ni proposal kena siapkan dulu. Ni dah hujung tahun , bermakna aku kena buat kajian kat smk awal tahun depan la....

Proposal aku, apa tajuk nak buat nihhhhh...........?????!!!!! kelihatan bintang-bintang berkelipan dengan banyaknya!

Tiada ulasan: