14 September 2008

Agenda 14 Ramadhan 1429

Hari ini hati tak berapa nak ceria. Tetiba teringat nasib diri. Aku jadi sedih hati + sakit hati. Software install cinta dari Yusmaliza tak terinstall dengan betul. Yus....ade error nih....huahuahua. Sib baik hari ni ade agenda....kalau tak tentu parah. Maunya meleleh air mate lagi nie.

Aku bangkit pagi tadi aku mandi n lepak2 depan tv bersama my dear ayah....kul 10.30 pagi aku kuar pergi subang parade...hehehe (g subang jaya lagik). Appmnt aku ngan susan pagi tu kul 11.00. Tapi aku tiba 11.15 lewat la sikit. Pung pang pung pang....kul 1.45 petang aku dah ade kat umah balik. So xdelah my dear ayah membebel bebel......sebab aku kabo wif my dear ayah aku balik kul 2.oo...taddddaaaa aku balik lebih awal! kuikuikui....

Usai solat zohor aku ngadap la laptop ftec aku nih....aiseyyyyy mana seme member YM aku nih....deme xde plak! Cuti2 ni tido kot....aku plak time cuti nie lah nak ngadap YM pun. Start ni keboringan....emmmm selak2 assigment aku, adussss....masa tutorial dalam kelas last week aku yakin dah aku paham apa tutor aku ajor....dan juga aku dah boleh buat latihan2 dalam modul tu...(bab 1 jek ek). Bukak assigment aku jadi blurrrrrrrr! Camne lah nih. Hujung Oktober nak exam dah untuk subjek Integral Calculus . Sib baik satu paper ni jek. Focus! focus!kununnnn....

Petang ni untuk berbuka kul 6.00 siap dah.hehehehe cepat kan? Kul 5.15 g kedai cari bahan potong-potong,kupas-kupas,hiris-hiris, goreng-goreng...siap dah mee goreng aku! Cam biasa masak untuk 2 orang sekali makan. Tak bley memanyak....letak atas meja tu nanti cepat je Mak Mut sampai ....(semut daaaa). Rezeki dari Allah hari ni untuk kami dua beranak....Abang Moh n Abang Isa....dua2 tu sepupu aku ( tapi umur dah 50+++) anta bubur asyura lah plak....banyak nih...tak abesh kami dua beranak. Whatever pun syukraaaannnn....rezeki dari Allah kan. Untuk minuman, aku beli fresh orange je RM2, pun depan rumah jugak gerainya. Kuikuikui....kira aku ni senang, everything ade kat depan rumah xyah kuar jauh2...save minyak kete aku kan..kan..Amin .Tulah aktiviti aku sehari ni. Petang nie, member YM aku masih sepi.

Tiada ulasan: