cari id yes guru sktp

18 Januari 2011

Lapar dan spaghetti koboi

Selamat petang. Biasanya waktu begini pada hari ini aku berada di dalam kelas aku, 2 Dedikasi sedang mengajar tulis baca....Bahasa Melayu. Kesian diaorang, baru sekolah 2 minggu, minggu 3 cikgu dah mc. Huhuhuhuhu. Hari ini rasa macam ok sikit, walaupun ada masa masih terasa seram sejuk di badan.

Nak keluar pun malas. walaupun kedai tu haaaaaaa...depan rumah aje pun. Zihah ke sekolah tumpang Kak Norrina. Lagi la terus aku terperusuk di rumah sendirian. Usai solat zohor, perut minta di isi . Sebelum makan ubat yang dibekalkan doktor pun memang sepatutnya makan dulu. Aku buka peti sejuk. Belek....punya belek. Boleh la cukup bahan untuk menghasilkan ini. Maka.......terhasillah seperti yang ada dalam gambar ini. Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi penyayang.....

Aku tibai jer ni. Ikut suka hati  aku nak buh apa. heheheh Yang pasti aku lebihkan lada hitam. Bagi berpeluh sikit badan. My peberet spaghetti bolognese koboi style. Esok kena pegi pasar nie. Bahan mentah dalam peti ais dah susut. Errkkkk sempat ke...Lusa je la. Esok ada gerko kul 11 dah kena ada di sekolah. Kul 6.30 baru balik... Pingsaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn. Sambung demam laaaaaaaaaa.....huhuhu.

Tiada ulasan: