cari id yes guru sktp

17 Januari 2011

Terkenang semasa dulu

Hari ni aku berada di rumah. Merasakan panas muka dan pening kepala serta sakit2 lenguh badan. Awal-awal tahun dah kena demam. Dapatlah cuti mc 2 hari. Lepas makan ubat tidur saja. Mengantuk. Bahana ubat batuk la ni. Teringat waktu kecil-kecil (besau pun sama juga) masa demam-demam macam ni la arwah ayah selalu picit-picit badan. Siap daun lidah buaya (aloevera) diramas-ramas dengan air sejuk, lepas tu tepek dan sapukan kat muka dan seluruh kepala nak bagi turun suhu badan yang panas tu. Aku....memang anak manja ayah. (T_T) . Kini, tempat bermanja aku dah tiada. Sabar sahaja lah.

"terkenang semasa dulu......hatiku merasa rindu...."


Ini ubat yang dibekalkan oleh doktor dari Klinik Shujai beserta dengan cuti mc selama 2 hari. Rehat ye.

Tiada ulasan: