02 Ogos 2010

melampaukah cerita ini???.....=p

Tanggal 1 Ogos 2010, lebih dari 12 jam aku habiskan waktu di bersama kawan-kawan aku yang happening! Dan tengah hari itu aku berasa dan juga apabila semasa aku dan kawan-kawan aku di , tiba-tiba kelibat bersama anak dan isterinya datang dan duduk berhampiran meja kami. (=p belakang kitaorang je)....untuk juga. Aduhai.....tapi aku juga berasa apabila gambar kenangan aku bersama (mahal kenangan tu-bukan senang nak jumpa dan berpeluang bergambar berdua) yang dirakamkan menggunakan kepunyaan salah seorang kawan aku itu telah HILANG!!!! Gambar tak sempat sedut masuk laptop lagi weiiiiii!!!! apatah lagi dicuci......huhhuu (T_T). Tapi, nasib baik... gambar yang dirakamkan menggunakan masih ade. Nanti aku upload! sebagai bukti aku bercerita kisah benar. Ahakssss..hehehe.

***pada sesiapa yang menjumpai (kalau bukan ambilnya secara sengaja le) , kami masih berharap agar dapat memulangkan semula kamera tersebut berdasarkan nama,alamat dan nombor telefon yang terang2 memang ada pada kamera itu!!! sebab selain gambar pengarah muda itu, ada lagi gambar2 lain yang penting untuk melancarkan tugas2 yang berkaitan dengan kerjaya kami. Semoga Allah menggerakkan hati kamu untuk memulangkannya kepada yang hak.

2 ulasan:

NoorGie berkata...

Alahai...kesiannya....
dah jumpa pengarah tu, jadi pulak hal yang kurang menggembirakan, semoga ada yang jumpa kamera tu dan pulangkan..anyway, seronok tgk entry ni, very kreatif.....

ONE ZABA berkata...

takat ni aku belum jumpa lagi kamera tu..