cari id yes guru sktp

03 Disember 2009

pEniNg

makin teruk batuk....aku cari ubat. batuk sampai sakit kepala....aku tak larat dah. dan tambah pening sebab itu nak buat ini nak buat...kalau aku tak buat...x boleh....memang kena buat! tahankan ajelah sakit pun....
Adehhhhh....aku pEniNg...+ BoRiNggg.

5 ulasan:

blueCITY berkata...

salam anis,

semoga sihat dan bahagia disana ya.

gini la hidup kita ,
apa jua yg datang
apa jua yg pergi
kita kena tempuhi sendiri
buat sendiri
kerana? kita masih sendiri...

ps:
faham perasaan mu

ONE ZABA berkata...

tak boleh la gitu. nanti makin mudarat kan diri sendiri jugak yang susah. kalau dah tak larat, berehat la dulu. pegi klinik.

Pn Kartini berkata...

Salam..
Jumpalah doktor..tak elok juga dibiarkan lama2 tu..

Bapak berkata...

salam cikgu Anis,

alahai, berehat la dulu. jaga kesihatan tu, tunggu dah sembuh baru uruskan apa yang patut.

a kl citizen berkata...

assalammualaikum anis

salah satu cara kita bersyukur dengan pemberian Allah ialah menyayangi diri kita...
berusaha untuk sentiasa sihat agar sentiasa dapat beribadat padanya..

cubalah anis...
berjumpa doktor untuk segera sembuh

saya doakan..