20 April 2011

Saya juga?

Saya juga yang di cari......bukan ke saya ni dah LUPA DIRI. Tapi orang yang dah LUPA DIRI ni juga la tempat dilonggokkan masalah! Maaf. Saya LUPA DIRI. So rasanya saya tak ingat dan tak tahu macam mana nak membantu. Saya cuma ingat......ALLAH. Dan saya cuma tahu minta pada ALLAH untuk membuat penghakiman yang sewajarnya . Itu sahaja.

Saya LUPA DIRI. Tapi pada orang yang LUPA DIRI ni lah tempat mengadu nasib. Pada orang yang LUPA DIRI ni lah tempat mendapatkan jalan. Tapi minta maaf, sebab saya LUPA DIRI , maka jalan yang ada cuma jalan mati!

Maaf untuk n3 kali ini, jika Angah, Ann dan Ap membaca ini. Saya memang sangat-sangat berkecil hati dengan tuduhan-tuduhan sedemikian. Along? Hidup lagi ke? Berlagak! Sangat berlagak lagi bongkak! Pencuri, pendusta , penyamun! Ntah Iblis mana yang merasuk sanggup dia hidup dengan menipu . Herm.....banggalah sangat. Pelakon terhebat di pentas dunia. Kalah sam . Muahahahahaha! Saya tidak tahu apa akan jadi pada Along. Hidup berdiri ditemani sumpahan ramai orang. Aduhhhhh. Saya tak tahu nak 'padan muka' kan atau nak kesian!  Sorry la saya dah LUPA DIRI menulis n3 ini.Cabar saya? Baiklah.... tunggu seminggu dua lagi saya bertindak! AWAS!!

Menyesal pulak Sabtu lepas tak bertindak. Konon nak jaga air muka dia.....Haih poooodaaahhh!!!
Astagfirullahal'azim.......syuh syuh syuh.....jauhkan dia ni dari hati saya!!! .....syuh syuh syuh.....Istighfar banyak-banyak wahai hati.

Astagfirullahal'azim.....
Astagfirullahal'azim......
Astagfirullahal'azim......
Astagfirullahal'azim.....
Astagfirullahal'azim......
Astagfirullahal'azim......
Astagfirullahal'azim......


.

Tiada ulasan: