cari id yes guru sktp

01 Mac 2010

Apa dah jadi??

Tidak tahu kenapa dengan hari ini...
Punca apa gamaknya jadi macam ni?
Dari semalam asyik terlihat terjumpa mesej....
Takde semangat...
Malas...
Tidak bermaya...

Hah aku pun jadi berperasaan bagitu di 1 Mac 2010 ini..
Muhahahaha....

Itu yang jadi begini....
Melihat bulan, nampaknya bintang.
Melihat mawar, nampaknya orkid.
Melihat kancil, nampaknya kelisa.
Melihat cuaca mendung, bahang panas terasa.
Melihat milo, nescafe pulak rasanya!

Apa sudah jadi maaaaaa.......
Huhuhuhuu kahkahkah......

Hari ni meeting pusat sumber....huwaaaaaa
kompem sampai kul 2-3 baru habis nih!
Ingatkan pen biru rupa-rupanya pen merah.
Ingatkan duit seringgit, rupa-rupanya seposen jer!

Apa sudah jadi nie...
Adik dipanggil abang
Makcik dipanggil kakak

Hahahah pagi isnin tiba-tiba ada entri merapu kat blog TS...
Betul2 Hari Ini Dalam Sejarah! - 1/3/2010
Mungkin juga sudah tiba masanya aku kena pergi tempat2 yang menenangkan macam ni atau yang sewaktu dengannya.....

Esok.....2/3/2010
HAPPY BIRTHDAY TO EEEDA DAMAK!
patutlah tetiba semalam aku teringat nak makan cheesee cakeeeeeeeee!
yum...yum...

4 ulasan:

ONE ZABA berkata...

macam macam boleh jadi...

cuaca panas membahang mempengaruhi perasaan dan akal fikiran.

jangan selipar jepun nampak macam tempe udah la!!!

~ CeguLinn~ berkata...

tak lama lagi cuti sekolah .... bolehlah berehat2 ...

kakyong berkata...

Dalam hidup mmg macam2 leh jadi anis. Kdg tak terjangka...apa pun..berehat la utk hilangkan stress.

k sal berkata...

trlalu banyak prkara yg dfikirkn. kluar la dr dunia yg sempit. xplore dunia flora dn fauna tentu tenang. Jom g picnic....