cari id yes guru sktp

03 Februari 2010

tawa hati

Hahahah....wakakakka...biar aku gelak dulu. Mungkin keletihan yang melampau atau mungkin juga kerana dek selalu dihidangkan dengan kisah pelakon lelaki - Fahrin Ahmad...maka aku jadi terbawa2 pula. Ikikiikikih...aku gelak sendiri depan skrin lappy nie.

apa dia? Aku ni adalah kategori manusia yang sangat , amat jarang bermimpi. Tapi bila mimpi ntah apa-apa. Sah bukan mimpi dari sang Pencipta. Kalau member aku dak eeeda tu asyik pelakon eja sahaja yang dimimpinya. Takpelah memang idola dia pun. Yang aku ni apa kes ntah...tiba-tiba Fahrin Ahmad tu leh muncul dalam mimpi , jadi tutor kat kelas oum aku tu. ekekekekke lawak gila untuk diri aku la. Orang lain mungkin ada menyampah kot....tak tau...tak tau...hehehe

Agaknya kalau betul pelakon tu jadi tutor, kelas penuh setiap kali tutorial . whatever ...just a dream. Tu la minggu lepas asyik kisah Fahrin Ahmad sahaja. Apa yang melanda dirinya sekarang aku no komen. Hidup dia takde kena mengena dengan aku jadi tak perlu nak pening2 fikir. Ye tak? heheh

"Cinta bukanlah kata-kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut.Tetapi cinta adalah anugerah dari Tuhan yang indah dan suci jika dapat dinilai kesuciannya secara tulus"



4 ulasan:

ONE ZABA berkata...

kalau ada mimpi nombor...bagi kat aku tau!!!

Abang Long berkata...

Apa yang penting, kita hidup cara kita.

- jinggo - berkata...

sama dengan cgu one
kalau mimpi nombor - call no saya....

ai@reel berkata...

wah...bahaya ni sampai bermimpi tu...ehehehhe