08 Februari 2010

terima kasih....

Alhamdulillah...selesai sudah. Kenduri tahlil. Sangat-sangat berterima kasih kepada orang-orag kuat yang membantu menguruskan segala persiapan. Paman Rani, Bik Yah, Paman Rowi, Bik Mis, Rina dan Yati. Juga pada Abang Kamsah yang jadi tukang jemput . Sangat terima kasih kepada semua yang hadir dan sudi meluangkan waktu. Hampir semuanya hadir.

Kepada rakan-rakan sekerja...Kak Sal, Kak Ana, Kak Malina (loveeeeeeeeeeeee u), Huda, Nik, Zetty and Laila (loveeeeee u all too), Put3, Adam, Hasnizam, Alias dan Ustaz Sabri. Terima kasih juga kepada housemateku...Zihah.Seronoknya aku ada korang semua.

Kepada semua pakcik-makcik sedara, Wak Kasiman, Bik Ram, Wak Teh, Wak Manab, Wak Atin, Paman Juli, Bik Jun .Terima Kasih untuk semuanya.

Kepada sepupu-sepupu yang memnuhi jemputan, Kak Sue dan keluarga, Abang Atan dan keluarga, Abang Aziz dan keluarga, Kak Ru dan keluarga, Kak Lin dan keluarga, Kak Saim dan keluarga, Kak Jue dan keluarga, Abang Ramli, Kak Wok,Abang Isa, Along,dan semua kaum kerabat. Terima kasih.

Juga kepada semua jiran-jiran terdekat, terutama kepada Emol dan keluarga yang banyak membantu aku membuat persediaan awal, Yati dan keluarga, Hj Ahmad, Kak Asiah...maaf (sbb tertinggal masuk list jemputan).

Lagi sekali, TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada SEMUA YANG HADIR. Kehadiran anda semua sesungguhnya sangat bererti buat diri ini. TERIMA KASIH.

lebih manis dari pahit
maka yang manis mengatasi yang pahit

harapan masih ada

walauku tahu ia takkan jadi nyata

tak pernah menjelma

walau sudah berkali-kali bersua

yang selalunya ada

apabila tiba-tiba tidak menjelma

terasa juga sebak di dada


4 ulasan:

ONE ZABA berkata...

tak usah bersedih dah lepas ni. ramai lagi orang di sekeliling yang sudi bersama anis.

Unknown berkata...

paman jinggo
kalau dekat - nama saya mesti masuk dikalangan paman2 tu

Tanpa Nama berkata...

wah.....alhamdulilah selesai semuanya..

k sal berkata...

Yg pergi tetap pergi kita yg hidup harus teruskn kehidupan yg diamanahkn oleh Allah s.w.t utk mnjadi lbh briman dan brtaqwa kpd Nye. Kita xakan dtimbang dgn duit di sana tp cuma amalan kita yg akan dtimbang tara. trima ksh daun kladi xde ape yg dpt dberi hanya sedekah alfathah dan mngAminkan doa smoga rohnye dcucuri rahmatNye dn smoga aman d sana...