18 Oktober 2011

Boleh.....Malaysia Boleh!


Dah lama saya tak update kan? semasa arwah ayah masih ada dulu...tiap-tiap hari ada sahaja cerita yang ingin saya abadikan di sini. Tapi selepas itu, saya dah mula menjarakkan diri dengan dunia blogging ni. Sama seeiring dengan minat saya terhadap fotografi. Semenjak dua menjak ni, saya dah tak heran lagi dengan fotografi tu. Minat tu ikut terbang dan berkubur. Nah ....sejak hidup berdua kembali....segala hobi tu macam dah jadi kenangan. Keseorangan diri, membuatkan saya teringat pada arwah ayah. hmmmm.

Apalah yang saya nak update hari ini ya? Taraf kehidupan sudah berbeza, semua dah baru. Dan semenjak kena denda dengan Puan Guru Besar tempoh hari, saya dah mula bina tapak untuk azam baru 2012. Saya dah zahirkan azam saya depan GB. Bermakna saya kena fokus supaya azam saya  tu tercapai. Heheheh insya'allah. Anda yang membaca, doa-doakan lah yea...:-))). Saya sedang setkan diri saya sebagai persiapan tahun depan. Waduhhh awal sangat ker saya set kan diri saya begitu? Okeh kot...kan..? Actually banyak perkara yang saya nak ubah, tapi bak kata orang tu...pelan-pelan. Harap-harap berjaya. Kuat...kuat.....Fokus...fokus.....suami saya selalu kata....boleh.....Malaysia boleh! hahaha suamiku.....I Love U too.....

1 ulasan:

eeeda berkata...

Betul tu, kita nie perlu sentiasa diingat.. bukannya tak bisa lakukan jika tidak diingat...

Tapi rasa seronoknya kerana masih ada orang yang sentiasa ingatkan tentang sesuatu perkara..