cari id yes guru sktp

24 Oktober 2011

Jangan salah tafsir 'stress' saya ok?

Sangat stressssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!
Ops tapi jangan pula yang membaca ini ingat saya stress sebab hubby saya ek. Nanti tetiba jek plak ade yang hantar mesej2 kat phone yang saya tak paham pucuk pangkalnya, kenapa mesej2 itu ditujukan kepada saya. Tambah stress plak kang!. Setakat hari ini saya sangat ok dengan hubby saya. Setakat hari ini hubby saya yang banyak reda kan stress saya. tq abang.....

So jangan salah tafsir stress saya, ok.

Siapa yang buat saya stresssssss???? FAMI dan IBUnya!!!!!
Huh....memang sakit hati. Dan hubby saya pun bertambahlah geramnya dengan mereka anak beranak. Dan saya sebenarnya tak suka situasi ini berlaku. Tapi sape lagi tempat untuk saya mengadu kalau bukan dengan hubby saya. Huhuhuu. Harap maklum.....saya tak pernah buruk2kan u all (mama+fami) pada hubby saya tau. Tapi hubby saya melihat sendiri apa yang u all dah lakukan pada saya. Nak sorok? Ingat ini mcam zaman saya bercinta dulu-dulu ke nak sorok2. Dulu jumpa kekasih hati 2-3 minggu sekali boleh la sorok.La ni hari-hari kami bersua muka.....lupakah kami sudah jadi suami isteri? Ha...sendiri mau ingatlah. Bangkai mana boleh nak sorok-sorok beb.........

4 ulasan:

IMANSHAH berkata...

siapakah mereka berdua

eeeda berkata...

Ada jalan penyelesaian stress tu...

~Insan Biasa~ berkata...

iman....

mereka...ketam yang mengajar anak berjalan betul.

~Insan Biasa~ berkata...

eeeda...

Huh!