25 November 2010

Ku Pendam Rasa



Berulang kali hatiku dilukai
Kadangkalanya tangisan diundang sekali
Namunku seolah-olah tidak mengerti
Ertinya serik percintaan ini

Tersemat hasrat mencapai impian kita
Untuk melupakan pahit getir yang melanda
Impian ini dikongsi bersama
Seorang insan yang ku cinta

Bukanlah niat untukku pertikaikan
Perasaanku yang dulu hanyalah terhadapmu
Apa yang terkurang pada diriku
Kuganti dengan niat ingin setia bersamamu

Belum sempatku meminta izin untuk bersamamu
Telahpun kau berikan kepada insan pilihanmu
Pengakuan dirimu itu berlinangan air mataku
Manakan tidak telah lama ku pendam rasa

berbakat sungguh orang yang mencipta lagu nie. suka aku mendengarnya. aku rasa aku tak pernah lagi dengar lagu ni kat mana-mana radio atau kaset ke...cd ke....erkkkk tak tahulah pulak kot aku ketinggalan ke....so oleh kerana x dapat di mana-mana aku nak simpan lagu ni kat blog aku yang tak berkepala nie....huhhhuhuhu. sesuai dengan aku yang suka dengar lagu jiwang-jiwang nih. wakakakaka.....ke...kisah aku jugak?????


Tiada ulasan: