cari id yes guru sktp

07 Oktober 2008

Riang Ria satu petang


Hai masih lagi salam lebaran untuk semua. Aku nak tunjuk muka sikitlah hari ini. saje jer melayan keboringan dan kebluran tahap gaban aku ni. Punya banyak aktiviti tapi aktiviti memblog tetap diteruskan. Assigment dah tengah2 malam nie stop arrr jap sambung sok subuh plak. Aku masih risau subjek Kajian ni...aduhai aku x tahu mana nak curi masa untuk cari bahan kat library or EPRD tu.....bila nak p....aku dah ngajar petang....nak g pagi tu rasa macam suntuk sangat. Dah la aku pandai sesangat jalan nak g nya. Phening...phening....namun suasana raya tu alhamdulillah ler masih berbaki lagi. Korang tengok jer la gambar2 yang aku snap petang selasa ni...aktiviti2 yang biasa kami buat sebelum balik. Dok bersantai2 dulu. Sepanjang Ramadhan memang aktiviti ni terhenti seketika almaklumlah masing2 nak balik cepat untuk persiapan juadah berbuka puasa n ditambah tak mahu tersangkut pada kesesakan lalu lintas....

La ni....Syawal dah mengganti tempat Ramadhan. Aktiviti berbalik kepada sediakala semula. Best betul bila dapat berkumpul semula setelah sekian lama x berjumpa. Cewwwaaahhhhh. Masing-masing tengah dok planning hujung minggu ni nak serang rumah sapa. Nak serbu ke mana...heheheh

K la now enjoy the picture ya...






Tiada ulasan: