02 November 2011

Linus Sifar....Tawakkal.

Hujan-hujan macam ni yang buat saya mengantuk! Walhal ada lagi beberapa kerja sekolah yang perlu saya siapkan. Errrrr..abaikan untuk malam ini, boleh? Awal pagi esok , bangun dan siapkan la kan.....Ntah kenapa hari ini terasa letih benar. Bukan ade buat apa pun, selain mengutip dan mengedarkan buku pinjaman , latihan untuk persembahan sempena hari kanak-kanak, dan juga menjalankan ujian linus saringan 6. Ah...malang cuma 2 daripada 6 murid yang hadir pada hari ini. Selesai untuk dua orang sahaja. Kalau 4 lagi tidak juga hadir ke sekolah esok..lusa....harus bagaimana? Gurukah yang akan dipersalahkan andai target linus sifar 2012 bagi kohort 1 tidak tercapai???? tension tak? Linus oh Linus...

Nasib baik SAP dah saya siapkan awal-awal lagi. Haih. Kami cikgu-cikgu....SYMP jewwww..h....dan saya lakukan semampu yang boleh. Ok. Prestasi saya sedikit tercalar tahun ini...Nak kena polish semula agar di anjung 2012 bersinar-sinar cahaya hingga ke penghujung.

Tiada ulasan: