cari id yes guru sktp

22 November 2011

Cuti?

Seronok kan anak-anak yang telah mula bercuti. Balik kampung, bersantai dan bercuti bersama-sama keluarga. Dan saya pun...tidak sabar untuk bercuti. Saya sedang bersemangat nak membersihkan bilik bacaan saya. Saya nak ubah jadi bilik tidur kedua. Perlu korbankan segala macam majalah yang tersimpan sejak 4-5 tahun yang sudah. 67 kg....hanya dapat ditukarkan dengan RM13.40. Huhuhuhuhu.


Argghhh tak sabarnya nak bercuti!!!! Nak rehat! Nak rehat! Nak  rehat! Dan impian itu hanya akan terlaksana minggu depan uuuooallllssss....coz...

21/11/2011 - Mesyuarat guru dan Taklimat Pengurusan Akhir Persekolahan 2011.

22/11/2011 - Mesyuarat Panitia-Panitia semua Mata Pelajaran.

23/11/2011 - In House Training KSSR Tahun 2 untuk guru-guru tahun 1,2 & 3. 

                     Kemas kini fail-fail Panitia yang berjumlah 13-14 fail kesemuanya.

24/11/2011 - Kemas kini Stor Sukan & Serahan Dokumen.

25/11/2011 - Kemas kini bilik-bilik khas, Serahan Dokumen & Jamuan.


So, 26/11/2011 barulah boleh relaks dan cuti. Seminggu sebelum persekolahan sesi 2012 semua kawan-kawan SKTP saya dah perlu berada di sekolah!!! Wokey????? Sangat bagus kan?...Hihihihi or Huhuhuhuu? Ops itu pun belum pasti antara 26/11/2011 - 25/12/2011 tu dapat cuti sepenuhnya. Ada kemungkinan jugak saya akan dipanggil untuk membantu menyiapkan jadual guru-guru....macam tahun-tahun sudah....ntah la.....saya...SYMP!

 CUTI???

Tiada ulasan: