04 Julai 2011

dan agenda seterusnya......

Larian 1 Malaysia dan Kejohanan Sukan sekolah dah selesai. Sakit pinggangku mak.....adooiii. Hari ini kami bercuti. Takde maknanya wei! Saya perlu ke sekolah juga untuk menyiapkan dewan sekolah pula. Majlis Persaraan GPK KOKO akan berlangsung esok. Semalam sempatlah juga menggantung langsir dewan. Berpoluh saya .....ffuhhh! Tapi limit time sampai kul 3 saja okey! Ada banyak cerita boleh post di sini. Tapi nanti2 lah saya tulis dan upload gambarnya ye.

Semalam barang2 untuk majlis saya sendiri dah sampai ke rumah. Penuh la dapur itew. Bertambah la hati x lekat di sekolah melihatkan keadaan rumah ......

Arrrgghhhhhhh.....xleh bluetooth gambar plak!!! maka saya stop kat sini jer la. kurang mood......saya sakit pinggang nih!!! adiossss!!

1 ulasan:

IMANSHAH berkata...

salam, jangan lupa update pasal majlis ye