cari id yes guru sktp

08 Jun 2011

Sumpah Mati



  • abang sayang, adik tak bisa tidur
    adik terbayang-bayang wajah abang tersayang
    adik sayang, abang pun tak bisa tidur
    abang pun terbayang-bayang, wajah adik tersayang

    reff:

    demi cintaku yang setia, sumpah mati aku
    akan adik beri semua abang asal adik bahagia
    demi cintaku yang setia, sumpah mati aku
    akan adik beri semua abang asal adik bahagia, bahagia

    adik sayang, kau wanita hidupku
    abang takkan berpaling tinggalkan dirimu
    abang sayang, kau lelaki hidupku
    adik takkan berpaling tinggalkan dirimu

    Back to reff [2x]

    sumpah mati aku jatuh cinta [2x]
    sumpah mati cintaku hanya untukmu
    cinta mati selamanya


4 ulasan:

nyanyisunyi berkata...

masa bercinta sanggup sumah setia mati pun mahu kan...cuba hidup serumah tangga dulu..baru boleh sumpah setia..

p/s liik lagu ke ni..?

eeeda berkata...

Sekarang masih boleh berlakon... esok dah tidur sebantal... segala-galanya terang lagi nyata..

Bercakap atas dasar pengalaman..

a kl citizen berkata...

ilusi tetap tak sama dengan realiti...

~Insan Biasa~ berkata...

kak nyanyisunyi : yup....ini lirik lagu
tajuk : sumpah mati
nyanyian : anang feat ashanty
kategori : dangdut
boleh dengar lagunya jadi background blog.

eeeda : sama2lah kita guna pengalaman tu ye.....jangan sampai tersilap perhitungan

kak kl citizen : ilusi memang tak sama realiti. kalau dapat mirip2 pun dah syukur kan....angan2....