cari id yes guru sktp

24 Disember 2010

Sayang

Sementara menantikan kehadiran seorang teman, aku berjalan-jalan di tingkat bawah center point Klang. Masuk kedai menjual VCD. Ah macam-macam...kalau ikutkan nafsu mahu sahaja semuanya nak dicapai....CD terbaru Saleem...CD Maher Zain...tapi fikir-fikir tidaklah penting sangat untuk dibeli. Nanti-nantilah....

Sambil menikmati lagu yang keudara yang dipasang oleh tukang jaga kedai.  Eh....lagunya terus menarik hati. Siapa yang nyanyi ? Lagu apa?

"Kak.....ni lagu siapa yea?"....aku bertanya sebab nak tahu ...tak kira aku nak tahu juga!
Akak tu kata...."d'Baginda s....."
"ermm.....nak tengok boleh?"....

Terus akak tu tunjukkan pada aku....
Aku belek...dan belek....ntah apa yang aku belek, walhal dah buat keputusan nak beli pun. Hakhakhak...."Ok la kak...saya nak belilah...".

Nak tahu lagu apa yang melekat di hati aku?....Sayang.....

Yang....Sayang sedang apakah dirimu
Yang....Sayang bagaimanakah khabarmu

Didalam hatiku, didalam dadaku
Ingin selalu denganmu
Sedetik pun engkau tak hilang dariku
Ingin memeluk dirimu

Aku katakan cinta....cinta....cinta....cinta....
Cinta kepadamu, Sayang kepadamu
Sungguh hanyalah dirimu
Yang aku dambakan dampingi hidupku

Oh..Cinta percayalah aku
Cinta sama kamu, mendambakan kamu
Sumpah tak ada yang lain
Selain dirimu slalu dihatiku

Yang...Sayang ku ingin bertemu kamu
Yang...Sayang saat ini aku rindu




Hahahaha....dah beli...aku dok putar lagu yang sama berulang kali! Alamak jiwang la pula. Aduhhhh....apakah...apakah....????????

2 ulasan:

- jinggo - berkata...

wak kabare....
lama tak berusan..

~Insan Biasa~ berkata...

waras adenya....
camne nak berurusan,
dalam chat...
wak jinggo bing...
saya x perasan, diam.
bila saya bing...
wak pula x perasan, diam...dan hilang.

mungkin simpang kita x sama?
:-(