28 Disember 2010

Mesyuarat hari ke-2

Meeting.....meeting....dan meeting

Penulisan buku rekod pembelajaran dan pengajaran gunakan pen berdakwat hitam dan impaknya perlu ditulis dengan pen berdakwat biru! Mahu diselaraskan..biar nampak cantik. Ketetapan warna jadual waktu bagi SKTP.

BM....oren
BI.....biru muda
M3...merah tua
SC....hijau muda
AM....hijau tua
PS.....merah jambu
MZ.....ungu
KT.....kelabu
KH....coklat
PJ......kuning
SV....putih
PK....biru tua
BA....merahoren

Mari kita mewarna!.....

Pengurusan murid.

2011 SBT tiada. Kwapm masih seperti biasa. Bantuan adalah berdasarkan e-kasih...kemungkinan besar murid yang layak tidak akan dapat. Guru perlu senarai murid yang benar-benar layak dan pengurusan secara manual akan dilakukan. RMT tidak akan dijalankan pada hari pertama. Bantuan pakaian seragam masih diteruskan.


Unit Disiplin
Ketua Disiplin - Ust Khairul Anuar / Pn Shaheeza
Pen. KD - En. Mohd Syazly / Pn. Normalina
Ajk - Pn. Noor Aziah

Tahniah!!!! hehehehhe. Kelas-kelas yang menerima kerusi dan meja baru diminta menjaganya dengan baik. Tiga kelas yang terlibat....2/5 Amanah, 2/5 Bersih dan 2/5Cekap.Unit disiplin dan guru-guru perlu melatih murid dari awal untuk mengikut peraturan-peraturan sekolah yang telah ditetapkan. Perjumpaan dengan pengawas perlu kerap dijalankan agar disiplin sekolah berjalan dengan lancar dan sempurna. Perlu ubah dan dapatkan iklim sekolah yang baik untuk kebaikan bersama.

PMD- Program Maju Diri perlu ada jadual dan mesyuarat khas juga perlu dilakukan untuk semua guru-guru yang terlibat. Selain itu diingatkan juga bahawa mesyuarat bersama pengawas adalah penting. Guru-guru hendaklah sentiasa menyemak takwim yang telah disediakan. Pemeriksaan mengejut juga perlu dijalankan seperti tahun-tahun yang sudah.  Minggu Pertandingan Kebersihan Kelas akan dijalankan pada Februari 2011.

Terdapat pindahan AJK SPBT. Sila rujuk Buku Pengurusan.

~Mesyuarat di sambung ESOK!~


2 ulasan:

IMANSHAH berkata...

salam

saya khamis baru meeting,, fenin bila bukak sekolah..hehe

~Insan Biasa~ berkata...

salam Iman,

bukan setakat 'fenin'....
time meeting adakala 'boring' melanda
hihihihi