cari id yes guru sktp

21 Januari 2010

cari padi dalam beras??

A.
Hah....apabila sekumpulan orang KPM berkampung hampir 2 minggu di sekolah adakah boleh diibaratkan seperti mencari padi dalam beras??? Sesekali ada tetamu istimewa. Bagus juga kan...

B.
Bertanya sana sini semua tak tahu. Apabila bertindak, tindakan pula tak diterima. Jadi bagaimana? Masih mencari padi dalam beras? Aku diletakkan di mana? Duduk diam dikata tak tahu nak bertindak. Tapi bila bertindak....tindakan ditolak. So...???

C.
Jangan hairan apabila memberikan hadiah pena kepada orang bebal, lalu dia menggunakan pena itu untuk menulis cemuhan kepada si pemberi pena tadi.

6 ulasan:

ONE ZABA berkata...

jangan susah-susah anis...

asal padi jadinya beras. beli je beras kat kedai. kalau malas nak tanak....beli je kat gerai makan nasi tu.

fazemy berkata...

Mak kwn saya suka cari sarung padi dlm beras. wat cabut uban. huu

a kl citizen berkata...

assalammualaikum anis

kalau dah mentimun, bergolek kat mana pun akan digilis juga

~Insan Biasa~ berkata...

cgu one:
sejak dah sendiri ni, memang selalu sangat boleh jumpa muka saya kat kantin sekolah hehehe

fazemy:
saya pun tunggu saat je nak beruban ni.

kl citizen:
herm...betul la tu kak....kita ni mentimun je.

p/s untuk semua : antara cerita A,B dan C, masing-masing tidak berkaitan antara satu sama lain k....huhuhu

.: mama cute :. berkata...

salam anis
yang C tu aku ada baca dalam buku La Tahzan..ehehhe.true enough lorr..kuikuikui

~Insan Biasa~ berkata...

yesssssssss mama, tidak syak lagi! hehe