13 April 2008

Malam Simfoni Kasih SMK Rantau Panjang

Hari Khamis malam jumaat aku dapat sms daripada seorang rakan sekerja aku...ni gambarnya
Kak Aziah. Mesej tu kata;
"esok malam free tak ?"
"emm...free rasanya, napa?"
bla....bla....bla.....
"ok yea? g ngan huda."
aku balas lagi;
"ok.tq 4 invite me"
"same2" balas kak Aziah. So....esoknya, pepagi bangun tido tu aku siap2 la gosok 2 pasang baju kurung. Sepasang untuk g ngajo ptg Jumaat and sepasang lagi tuk acara malam Sabtu tu. Heheheheh. But then, aku dapat lagi mesej daripada kak Aziah, huda ade hal n xdapat g. dia pesan lagi ; " nanti 2 kad jemputan akak bawak yea, pastu bawak le sapa2". Aku pun dok pikir sapa lah pulak nak di bawa ni?

Calon2 yang tetiba tersenarai dalam pala otak....Wana? erm......x jadilah....nanti kene amik cik wana , dinner sure lewat balik....x berani plak memalam buta balik sowang2 .Kg Kuantan sepi la jugak kalau dah tgh malam kan? cancel.

Puteri?....dah selalu bebeno kuar ngan put. Lagi pulak Sabtu ade planning nak g book fair 08 ngan Put (walaupun masa tu lum confirm jadi ke tak nak g ). Cancel gak lah.

Kak Sal ? ....Ha..Kak Salmiah. Kalau g memana function kan ke selalu ajak kak Sal....Specially time g wedding function. Hahahahha boleh lah....so aku pun bermesej2 ngan Kak Sal. Dapatlah partner sapa aku nak bawak. On that night, kak sal bwk anak dia yang selalu bebeno memalu gan sapa2 aje lah.....depan2 je maluya.....kat belakang2 siap petik munga nak bagi kat cikgu nicah! heheheheh. Sib baek Kak Sal on. Kalau tak on, aku dah standby dah nak call Kak Sazila!
<--.: Budak kecik cute ni la yang nak bagi cikgu nicah bunga :. -Tasya namanya-

Citer2 punya panjang ek....function apa nak g ni ek? actually saje je.....(nak bagi post panjang, bukan apa pun hehehhe). Aku dapat 2 kad jemputan g Malam Simfoni Kasih SMK Rantau Panjang. Suami Kak Aziah, Cikgu Mohamad ade lebih kad sponsor kat kak Aziah. So aku jadi insan terpilih ( sebab kak Aziah pilih aku ar...kuang..kuang...), and then, secara tak langsung Kak Sal pulak jadi insan terpilih tuk jadi teman aku malam tu. Best tak bila jadi insan terpilih?hehehhe

Kira orait gak la....saje2 nak bersantai2 kan.....bukan selalu dapat offer cenggini. Best ooooo.X bestnya, aku nampak 'uncle cu' aku pun ade hadir sama. But oleh kerana kami dok meja jauh sangat2 so, takdapat lah nak terjumpa. heheheh maklum lah....aku cuma tetamu jemputan free sitting jer. "Uncle cu" aku tu....dok meja VIP. hehehhe. Orang2 tertentu jer tau sapa 'uncle cu' aku tuh.....(korang senyap2 jer tau!)

Nanti aku masukkan image kad jemputan tu erk.....aku lupa plak mana aku letak kad tu. Anyway, have to stop writing now, walau pun manyak mende lagi nak tulis. Ade tuan putri ajak aku kuar plak...kul 1230 ni. Ok sambung kendian ok....adios!

Tiada ulasan: