02 April 2008

Menjana Ummah Gemilang

Assalamualaikum........Salam Maulidur Rasul 1429 H. Sekolah aku menyambutnya pada 28hb Mac 2008. Ermmm agak meriah sambutannya pada tahun ni. Ntah la selalu tak semeriah camni. Acara paling besh Pertandingan perarakan. Fuhhh aku memula tu malaih nak join, tapi dok melihat kesungguhan kengkawan seangkatan aku rasa tercabar lah plak kalu aku tak tunjuk bakat aku yang tersimpan nih. Hehehehe (masuk bakul angkat sendiri ) aku sedor tuh.

Apa lagi. sehari sebelum tuh aku pun bertungkus lumus ler nak nyiapkan sepanduk aku. Untuk pengetahuan korang. Aku buat sendiri ni. sampai pitam2 aku dibuatnya. Leka punya pasal pukul 4 pagi baru leh landing atas katil kesayangan aku.Huhuhu. Tragis sungguh. Time aku tengah bersemagat tu le, segala keperluan yang diperlukan tertinggal kat opis .Arrrgghhhhhhhhhhh. Tambah pulak printer kat umah aku pun buat hal....Adooooi!!!!At last kertas warna warni aku guna je mana yang ade dalam laci bilik aku untuk buat hiasan gunting tampal. Then, tulisan Allah Muhammad tu aku potostet je la (sib baik printer aku 3 in 1, untuk potostet sib baik leh guna) yang lain2 decoration tu terpaksalah aku freehand jer..masa tu pk lantak le. Janji ade je.Boleh la juga.

.: Nielah hasil tangan aku. Amacam? :.
cantek tak?

Oh ya, korang nampak tak bunga manggar tu. Weiiiii......walaupun kecik dan pendek-pendek...dekat 2 jam jugak aku nak 'menyetelkannya'. Ngantuknya belum datang lagi time tu. hehehhe but........2-3 hari selepas tu memang aku dilanda ngantuk tahap gaban. Gila-gila punya ngantuk! Whatever pun, hasil kerja aku tu berbaloi lah gak.....kuikui. Aku berjaya mengalahkan 6 kelas tahun 2 yang ade. Hahahahahhaha x sesio den berjago bersongkang mato.

.: Wajah-wajah tampan anak-anak terunaku :.


.: Wajah-wajah ayu anak-anak gadisku :.
.: Kamilah pemenang pertandingan perarakan tahun 2 ( sebelah tu teacher wana nak tumpang glamour ) :.

Congratulations Class !

Tiada ulasan: