04 Julai 2007

Kesibukan & Tanggungjawab

Sibuk menjadi punca saya tidak mengisi entri baru . Tiada kesempatan. Sibuk dengan tugasan di sekolah. Juga sibuk membereskan tugasan yang diberi universiti.Pening juga nak mengatur dan menguruskan masa. Ayah pun terpaksa bertolak ansur dengan kesibukan saya. Walaupun masih ada rungutan, terpaksa diterima juga situasi demikian.

Di sekolah, guru-guru diberi kelas tambahan untuk meningkatkan tahap penguasaan English. Namun, tidak berjalan seperti yang diharap-harapkan. Adakalanya kehadiran sungguh mengecewakan. Berutungnya saya menjadi pelajar, jika saya yang menjadi gurunya, ..........:-( saya nangis kot.

Hahaha.....maklumlah kita cuma manusia biasa, ada kekurangan masing-masing maka perlu juga kita menerima segala macam alasan yang diberi. Manusia memang begitu ada-ada sahaja..kui kui kui. Walau apa pun setiap daripada kita mempunyai kesibukan dan taggungjawab yang tersendiri. Asalkan kita sedar tentang tanggungjawab kita walau sesibuk manapun kita, dah kira baiklah tu.

Tiada ulasan: