cari id yes guru sktp

10 Ogos 2015

Antara cuti , jerawat dan Naufal.

Jumaat...Sabtu ... Ahad ...then, Isnin? Nak cuti.....Mc je la....Huh banyak suka suki dia....Ramai kot yang buat begitu walaupun tahu dah cuti bersambung begitu tidak dibenarkan. Kalau sekali sekala maybe okay! Betullah tu tak sihatnya.

Tapi kalau cuti bersambung-sambung-sambung-dan sambung lagi.....hingga orang lain boleh detect pola cuti tu ....agak2 orang percaya?? Herm....sendiri buat sendiri tanggung la.

Aduiiii, sendiri buat sendiri tanggung !  arrgghhhh sakit! pedih! padan muka.
Siapa suruh gatal tanggan tu dok kutil-kutil....pegang-pegang....picit-picit JERAWAT tu!  Hahahah so akibatnya tanggunglah sendiri.

Bak kata Nopal.....
"Teh...teh....kit...kit....", sambil dia tunjuk kat jerawat bawah bibir aku.
"haah.....sakit....".

Sakitnya ku di sini....di dalam hatiku....eh...
Stresss!!
Tapi Sya dah pesan dlm wish bday aku hari tu....Jangan stress-stress kak!
Okay sya...akak boleh dengar nasihat awak tu. Tapi untuk tidak stress macam agak sukar. Apatah lagi saat-saat Jepun memerintah! Eh....


"Nauufaaalllll.......I LOVE YOU".....
Naufal sambil sengeh...."hehehehe...." .Dan membalas....."yu...yu...yu..."
Hahahahaha....
Hilang stress jap!


Tiada ulasan: