cari id yes guru sktp

19 September 2011

My hubby with his new bf.....

Setelah berminggu-minggu dok membebel  motor yang lama begitu begini, dan setelah beberapa hari dok servey kedai mana nak pegi.....akhirnya boipren saya dapat juga bf baru. Itu pun saya temankan, kalau pegi sendiri masih memilih2 dan berkira-kira kot. Penat dah telinga den . Huhuhuhuh...Dapat bf baru bini keluar x balik2 pun dia takde heran.....haisshhhh!
Motor lama di belek2...ade saja yang nak di repair....dapat motor baru pun dibelek2 gak...ada saja yang nak di modify....adoyaiiiii....kreatif sebenarnya boipren saya ni ...apatah lagi kalau bab2 motor......Hijau x bley tinggaiiiiii!!!!
Saya sedey.....minggu ni boipren keje shift petang. Saya pulak berkursus seminggu. Malam dia balek, saya dah tido. Pagi saya bangun dia pulak tido. Siang dia bangun saya dah pergi kursus. Petang saya balek dia dah pegi keje......agak2 dia rindu nak berborak dengan saya macam saya rindu nak berborak dengan dia tak? Huhuhuu maklumlah tengah teruja dengan bf baru tuuuuuuuuuuuuu.....abanggggg.....jgn lupa saya tau! hehehe. Miss you already la sayang...

4 ulasan:

Ticer Syah berkata...

kakakaka.. welkem to the "bini no 2, moto no 1" klub.. kakakkaa.. baru ni lakiku pi repair motot dia ok.. nam latot terbang... itu tayar kalau botaks.. lebih mahal dari rege kete.. kuikuikui.. selamat makan hati dapat laki giler motot..kakakak

bila konboi jgn lupa ikut okeh.. sungguh bes dok belakang mereka..kakakak

~Insan Biasa~ berkata...

hahahaha...sabau jek la aku. Apakah aku berani mau dok beakang mereka? sekali kona baring aku peluk ngan tutup mata weiiiii......

Ticer Syah berkata...

memula mmg tatot.. lama2 dah ok.. takut ko gian lak asek nak nek..akkakaka

eeeda berkata...

Wah lagi sorang my friend dapat laki giler motor...