cari id yes guru sktp

05 September 2011

Saya berkecil hati.

Lawak....tapi hakikat....saya berkecil hati dengan dia ni! ahakssssssssssss!!! tak patut ke patut???

4 ulasan:

IMANSHAH berkata...

awat, husband sayang moto lebih ke

~Insan Biasa~ berkata...

hahaha...dah tiga hari tiga malam dah dok belek moto....citer moto...moto...moto...moto

sayangnya saya x dpt nak merealisasikan angan2 tu buat masa nih.....

terluang waktu belek internet pun...moto!! hikhikhik...saya tgh belajar untuk ambil tahu tentang moto....tapi mcm x brp nak minat...tapi husband minat.....camne???

eeeda berkata...

Aku pulak klu pasal keta... pasal motor memang aku suka ambil tahu... minat punya pasal...

berjam bersembang pasal motor/kereta pun aku tak pe...

Tapi nak memiliki motor berkuasa tinggi belum berkemampuan.

~Insan Biasa~ berkata...

oppppsssssssssssssssss