04 Ogos 2011

Dari tempat kerja...

Hahahahha......ڤتڠ اين...ساي ريندو سوامي ساي.

Bersiaran dari tempat kerja. Niatnya nak menyemak kerja-kerja saps saya. Namun apakan daya langsung tak bley nak on pula. Meninjau-ninjau blog yang dah lama tidak di update, saya mengambil sedikit masa untuk mengupdatenya di tempat kerja. Sebentar aja dong. Dan waktu ini saya sedang tidak ada kelas okey.

Setiap kali ingin menyiapkan/menyemak saps di sekolah kebarangkalian untuk gagal meng-access web adalah tinggi. Tension kan? Nasib baik saya sudahkannya di rumah pagi tadi sesudah suami saya pergi bekerja.

Dan entah kenapa rindu kat dia pulak.....hehehhe . Minggu ni saja saya dapat berbuka, bertarawih dan bersahur bersama2. Minggu depan selama dua minggu berturut2 , nampaknya saya terpaksa bersendirian menjalani 3 aktiviti tersebut. Suami saya perlu kerja shift petang. Masuk kerja jam 4 petang. Sambung OT selepas bersahur baru dia akan pulang. Huhuhuhu sampai rumah sudah tentu matahari dah tinggi. Pastinya dia yang kepenatan akan melelapkan mata dan saya bersiap-siap untuk mengajar. Huhuhuhu tak jumpa lah saya dengan buah hati saya kan? Dia balik...saya pergi. Saya balik dia dah pergi. Huhuhuhu I will miss you so much lah my dear husband!.....

Apapun semoga perjalanannya pergi dan balik sentiasa dalam perlindungan Allah. :-)

2 ulasan:

eeeda berkata...

Menuntut pengorbanan yang besar utk sebuah keluarga yang bahagia.

IMANSHAH berkata...

sabar ye cikgu