11 Oktober 2010

Jika Allah kata TIDAK...


Assalamualaikum,
Haihsh...Selamat Hari Isnin....

Boring...Bosan
Everything just not fine for yesterday...aduyai
Ingin hadiri majlis hari jadi anak kawan aku....tidak kesampaian
Hanya kerana sesat....sesat pemikiran
Ingin sangat berjumpa Vienna Seisi....pun tidak kesampaian
Hampir....
Tapi jika tuhan tidak mengizinkan...
Maka, redhalah kita sebagai hamba-Nya
Dan pasti Dia ada sebab mengapa Dia tidak membenarkan.

Tapi...aku memang teringin sangat nak jumpa Vienna Seisi
Ntah kenapa....

Dan apa aku rasa...agaknya ... macam-macam rasa
apabila .....eh.....syyyyyy!!!
Tidak boleh, tidak boleh.
Biarlah itu menjadi rahsia hati aku.
Dan aku percaya,
Apabila sampai masanya Allah membenarkan...
Maka aku tentu akan menjadi insan paling ..... 'speechless' kot.
Buat masa ni, mari kita tanam angan-angan dulu...
Manalah tahu aura angan-angan tu sampai kepada yang diangan-angankan
dan seterusnya menjadi realiti...
Wahhhh syukran ya habibi...
Eh.....
Eh.....
Fuhhhh.....

Hehehhe ~sekian untuk hari ini~
Teruskan berdoa wahai HATI.

Tiada ulasan: