14 Oktober 2010

Apabila ALLAH menduga lagi...



~Ayah.....tgklah apa 'samy' ni buat kite......(T_T)(T_T)(T_T)(T_T)(T_T)~


Terbaca apa yang tertulis di wall facebook Fahrin Ahmad nie....aku nak pinjam kata-kata tu,
kadang-kadang aku merasakan menjadi seseorang yang sekarang selepas kepergian ayah, dah banyak menghukum dan merampas hidup aku. Betul atau salah...tapi itulah yang aku rasai. Tapi aku percaya ALLAH ada sebab dan alasan meletakkan aku dalam situasi ini, Dia berhak menguji dan menduga..kerana hanya Dia yang tahu apa hikmah disebaliknya. Redha.

dan aku hanya dapat memohon untuk diberikan kekuatan iman, hati dan akal untuk mengharunginya.

* menyesalkah aku membuat pilihan tatkala aku tersilap pilih??

2 ulasan:

IMANSHAH berkata...

salam,,tabahlah wahai hati, kuatlah wahai jiwa..teguhlah wahai diri..

~Insan Biasa~ berkata...

imanshah,
terima kasih dengan kata-kata tu....