cari id yes guru sktp

24 Februari 2012

s.a.w.a.n.g

Baiklah....selamat pagi kepada sesiapa sahaja yang mengunjungi TINTA SEMALAM. Jika ada pengunjung setia TS yang mungkin ternanti-nanti entry terbaru.....maka 24 Feb dah boleh baca. Heheheh Maaf ye sebulan saya tidak sediakan bahan bacaan terkini di Tinta Semalam!

Dah begini rasanya ......

Sangat bersawang kan? Februari yang sangat 'mem-busykan'. Dan setelah ke-busy-an itu berkurangan, keadaan kesihatan diri pula dijadikan alasan untuk tidak menulis di sini. Errr..boleh ke macam tu? Dan saat saya menaip entry ini pun sebenarnya saya sedang menahan sakit kepala yang menyerang sejak 3 hari yang lalu. Mahu melelapkan mata, ntah tak pulak mata ni nak lelap. "Aduh...peningnya kepala saya".

Saya tidurlah yea.....dah seminggu ni batuk x baek2 sampai naik pening dah, asyik batuk aje. Ubat batuk, sehingga hari ini dah masuk botol ketiga! Dah terasa macam nak demam balik ni.....byeeeee.zzzzZZZZZzzzzz.

Tiada ulasan: