28 September 2011

"macamne la saya tak stress....."

Penat beraya belum hilang.Malah masih bersisa pun. Dah tak larat nak memenuhi. Huhuhu. Selepas minggu UPSR, saya terus berkursus KSSR Pendidikan Kesihatan Tahun 2 untuk kegunaan sesi 2012. Belum pun hilang lelah, Khamis lepas dapat lagi surat panggilan berkursus KSSR Bahasa Malaysia pulak. 2 minggu berturut2 berkursus bermakna 3 minggu dah saya tak jumpa anak-anak murid saya dan kebetulan suami pulak 2 minggu tersebut shift petang + OT. Adoiiiii.....hahahaha. Touch n Go !!!. Semalam suami mc. Maka dapatlah saya habiskan waktu bersama selepas selesai kursus untuk hari pertama tu. Mc bukan tuan yg sakit, tapi motor yang sakit. Baru seminggu rantai dah putus. Jenuh juga la cari spare part dalam kampung x jumpa. Kena g kedai dia gak.Sambil2 tu kami jeling-jeling juga la.....cuci mata , suami ajak cari best friend baru untuk saya pulak.:-) :-) :-)........berpinar2 jugak $$$$$$.....huhuhuu.

Sambil berkursus.....dok teringat kertas peperiksaan tak buat lagi. Baru siapkan sebelum menulis entry ini. Dapat plak sms suh tukar soalan bahagian C......haih.....belum printer buat hal....mana nak print nie ye.....ade makmal komputer pun x dibenarkan print di sana. Benar2 membakar diri. Yelaaahhhh...cikgu kan lilin. kan??? cikgu banyak duitttttttt.....banyak masa terluang......gitew kan???? huhuhuhu

Teringat juga program pandai baca dah tertangguh sebulan. Saya dah berhutang 12 jam dengan budak2 tu. Dan saya tak tahu macam mana dan bila saya dapat bayar hutang tu......Arrrghhhhh ni yang buat stress ni. Bulan Oktober saya pun dah full. Minggu ni saya di KK, minggu depan ada aktiviti perkhemahan pulak. hujung 3 minggu seterusnya pula perlu menghadiri majlis kahwin sepupu-sepupu dan adik ipar saya. bermakna saya akan berhutang lagi 12 jam. Macam tak mampu je saya nak bayar hutang tu.(T_T)(T_T)(T_T). Saya susah hati ok!!Owh itu belum masuk lagi hutang jam dengan anak LINUS saya. Whuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....kejang otot saya dibuatnya. PLBS pun saya x mula lagi. Tulun...tulun...tulun weeeeeiiiiiiii.

1 ulasan:

IMANSHAH berkata...

saya pun tengah kursus ni