12 Ogos 2015

Pedas dan Manis.

Ada macam-macam perangai. Dalam banyak-banyak tu cuba-cubalah elakkan salah satu perangai ni iaitu merasa diri tu hebat sangat....bagus sangat....hingga nak pertikai perihal orang lain. Dan satu lagi perangai....cuba juga elak-elakkan sikap malas. Malas....memang ia akan datang sekali-sekala, tapi saat kemalasan itu datang, sila kontrol sikit. Jangan tunjuk sangat kemalasan tu.

Sebab? Boleh buat orang jadi menyampah!  Eh, macam aku ni bagus sangat .....ops, sorry kalau ada sesiapa yang terasa ( memang harap terasa), peringatan ini untuk diri aku juga (memang tengah terasa).

Rasa apa?

Manis ....aku suka air sirap yang dibancuh oleh Kak Su, pekerja kantin di sekolah aku.
Pedas .... aku suka bilis goreng campur cili bawang kentang yang dimasak oleh adik ipar aku.

Memang kaw-kaw!

Argghhh lapar plak.....ok 9 minit lagi boleh pergi kantin. (sikit lagi ni nak siap ni persiapan nota untuk pendidikan moral tahun 3)


Yesssszza lapar!

2 ulasan:

Unknown berkata...

sedap ikan bilis macam tu

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)